i'm sorry

Terima kasih kpd blog KomenSen yang telah melinkkan blog saya di n3 terbarunya. Mesti ada 2, 3 org yg sesat dan teringin nak menjenguk (kot). Sejak dua menjak ni, disebabkan oleh keperluan kerja yang banyak saya jarang untuk menulis. Banyak lagi benda lain nak kena fikir daripada mengupdate entry.

Setakat nak menjenguk blog2 lain dan komen tu kerja senang tapi nak hasilkan entry yang buat org suka baca susah juga. Kesulitan amat dikesali...

i'm sorry....

6 comments:

al-lavendari said...

ini kira entri lah juga !

MENTIBANG LAUT said...

hehe..aah, tq AL

Miecyber said...

Take yourtime...:D

Payung LED

whitelily zyzyx said...

rite..it take times utk buat 1 entry for others to read. Blogwalking n reading others blog is easier

Pak Ungga said...

Tak tutup blog puan dah baik... Takper, lama2 pun tak masuk blog, tapi jgn tak masuk langsung. Mesti ingat kawan2 seperblogkan taw!

MENTIBANG LAUT said...

pak ungga...napo kepalo botak tu...hehe. den sentiasa ingat kwn2 blog, ekspeseli pak ungga la..