Kembali ( a short come back)

Dah hampir 3 minggu tak dapat nak update blog disebabkan cuti raya dan masalah liputan yang kurang meluas. Lagi pun kalau kat kampung mana la boleh nak buka laptop ni, alamat bersurai la keyboard ni dikerjakan oleh si kecil yg aktif tu. Habis je cuti terus offshore seminggu. Tak sempat nak beraya rumah sahabat handai kat sini pun. Tunggu la hujung minggu ni kalau dia org ada kuih lagi.

Kalau ada yang terbuka blog ni harap maaflah, saya bukan jenis yang rajin update. Nak balas sms pun ambik masa ini kan pula nak update blog. Dan minta maaf jugalah yang mana ada menjemput datang rumah untuk beraya tu tapi saya tak datang jangan la marah. Bila cuti perayaan besar macam ni, saya banyak buat part time jadi driver. Faham2 je lah..bukan selalu balik. Kiranya kad raya yang saya dah hantar tu boleh la dijadikan pengganti diri...

Insyaallah, panjang umur dan murah rezeki kita berjumpa dan saya akan update blog walaupun jumlah pembacanya sikit. huhu...

2 comments:

zonaku said...

iyer...


mmg pengganti diri sungguh kan...

MENTIBANG LAUT said...

yg dkt pun tak dpt nak pegi inikan pulak ceruk dunia..huhu