Hari yang penat

Hari ni bukan penat keje..hehe tapi penat bersukan. Dari petang sampai ke malam semua aku join. Penat2 bersukan sempat gak nak melayan blog ni. Tadi petang pukul 2 kitorg ada match futsal semi final. Alhamdulillah, team aku menang dan layak ke final 2 minggu lagi. walaupun aku main sebagai super sub (poyo) ada la dlm 10 minit kot tapi ok gak..berbaloi. tak score pun..cuma bantu org member score..cewahh.

Abis futsal gi main squash plak...hehe. bukan apa, dah gelanggang squash tu sebelah je court futsal dan yg main plak geng2 aku..apa lagi join le. main squash best sket sbb peluh kuar mencurah-curah. bleh la kurangkan lemak2 diperut yg dah bertambah sejak kebelakangan ni..abis main dalam pukul 4.30 balik mandi dan tunggu maghrib.

Lepas isyak dalam pukul 7.30 berangkat ke stadium plak lawan bola. ada friendly match dgn team yang kitorg kalahkan bulan lepas..nak repeat la kononnye tu. dah la geng2 yang datang cukup2 korum je.. so belasah la main tanpa pemain simpanan. nasib baik ptg td ujan..mlm ni sejuk sket la, dan takde la aku hongap kat dalam padang tu. dapat score sebijik tu.. dan keputusan penuh..kitorang menang lagi..hehe..

balik2..lepas mandi capai laptop terus layan blog dulu..ok lah..dah tak tau nak merapu apa ni, tgk tulisan tu pun dah nampak double. arek turu dulu lah...nite semua

7 comments:

Yunus Badawi said...

wow sampai 3 game ko main hari ni. Malam ni mesti ko flat. Entah2 masa aku tulis komen ni ko dah turu hehehe

Yunus Badawi said...

Lepas ni bolehlah ko cuba masuk pasukan bolasepak kebangsaan. Dah mula nak glamer mereka tu. Untung2 dpt tanah seorg seekar kalau menang kat Laos esok

MENTIBANG LAUT said...

aku pun x sedar pukul bape aku flat YB..sedar2 pagi td pukul 5.30..bila penat, tido pun syok..mmg nyenyak abis..aduh, sakit badan la..tapi puas hati.

aku cadangkan diorg yg masuk pasukan aku..hehe

Anonymous said...

ML, sekarang dh bulan februari, xde citer nk kongsi ke? huhu...

cuti raya tk balik NS?

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam ziarah.....hamboi tak sempot ka ......

MENTIBANG LAUT said...

Teja
baru je update teja..baca la. Insyaallah pasni aku update lg ek...

AKT
salam ziarah.. so far lom sempot lagi..guna kuasa kuda

Anonymous said...

cengitu la, baru namenye blogger... hehe