Kembali berblogging

Assalamualaikum semua dan Selamat Berpuasa, Ramadhan Kareem. Setelah beberapa minggu meninggalkan dunia blog rasanya aku perlu aktif semula dan kekalkan blog yang sedia ada. Rasa sayang dengan hasil kerja dan post2 sebelum ini terpaksa ditelan saja. Bila melawat blog orang lain baru terasa gian dan syoknye kalau ada blog sendiri.

Disamping tu juga, tujuan blog ni diwujudkan semula adalah bagi menghargai jasa seorang sahabat yang banyak membantu dalam menghasilkan blog aku sebelum ini. Tanpa beliau rasanya sampai ke hari ni aku takkan ada blog. Kalau dia baca post ni atleast boleh la senyum sorang2 kat rumah tu dengan hasil kerja anak didik dia. huhu..tq tok.

Insyaallah akan aku cuba untuk menjelajah dan menjengok blog orang lain dari masa ke semasa sesuai dengan tag line kat atas tu. yeahaa.. happy blogging semua!!

6 comments:

Yunus Badawi said...

Selamat kembali ke pangkal jalan hehehe

Yes aku first!!

MENTIBANG LAUT said...

TQ YB..jgn risau..bleh 1st selalu. blog ni x glamer lg mcm blog YB tu..

Anonymous said...

huhu... tau xpe, kok ye pun ko majuk kat aku ML, jgn la bakar blog ni... ngeeee!

apepun selamat kembali berblog (bukan goblog)... muahahah

Anonymous said...

mne entry lama ko ML??? da hangus ke? huhuhu

Tattibau said...

Alahai Mentibang! Seronoknya aku dapat bertemu ngan kau balik, even pun dalam blog saja! Nampak YB dan Teja juga dah mula bertandang dah!

Camnilah Tibang! Ko leh poiee mano2sekali pun dan kawen +2, +3 lagi ker! Tapi bini tuo ni kau janganlah divorcekan! Dahtu kitorang kenal blog yang ni....

Oklah Tibang, selamat berpuasa! Semoga ceria selalu walaupun bulan puasa!

MENTIBANG LAUT said...

teja; entry lama dah jadi sejarah la..ko nye blog pesal susah sgt nak masuk? x reti aku nk join.. malas nk register..ko register utk aku lah.

tatti; den pun seronok gak ni tok..hehe, apo kawen2 ni...sensitif tu..yo lah pasni x lari lg. anyway tq byk2..